KLANIMA OYUNCU ARIYORUM ( KALICI OLACAK)

1 mesaj Seçenekler
T K

KLANIMA OYUNCU ARIYORUM ( KALICI OLACAK)

T K
STRONGS KLANIMIN LİDERİYİM OYUNDAKİ NİCKİM T K

KLANIMA BAŞARIYA SUSAMIŞ KALICI OLABİLEZEK YARDIMSEVER OYUNCULAR ARIYORUM KLANIMDA LVL SINIRLAMASI YOKTUR AMA ŞU ANLIK EN AZINDAN 800 KUPASI OLMALIDIR ...

KUFUR VE HAKARET İÇERENLER HIZLI BİR ŞEKİLDE KLANDAN ATILACAKTIR SEVİYELİ SOHBET BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ....

BU ŞARTLARI KABUL EDEN BUTUN OYUNCULARA KLANIMIZIN KAPILARI SONUNA KADAR AÇIKTIR ...