Clash of Clans - Tanışma - Kaynaşma

ByZaL
Admin
Clash of Clans oyunun saygı ve Sevgi Cercevesinde emeği geçen ve bu dostluğumuzu kuvvetlendiren herkesten Allah razı olsun diyorum, Sanal bir dünya bu kadar kuvvetli bir bağ kurabilirdi o da oldu. Teşekkürler,,

Tanismak isteyenler Buyurun Meydan Sizlerin.. iyi Oyunlar Canlar..
Clash Of Clans,Clans, hile, hack, cheats, türkiye, tr, klan, türk, android, apple, ipad, iphone, ipod, crack, of, clash

Re: Clash of Clans - Tanışma - Kaynaşma

TaShKaLpLi
Tanışma ve Kaynaşma Konusuna ilk Cvp Benden olSun.. Dedim.. HAN klanindayim Tanişmak isteyenler BuyurSun.. Herkes iyi Oyunlar.. http://clashofclanstr.blogspot.com/

Re: Clash of Clans - Tanışma - Kaynaşma

CTS7775
iskender abi sizin klana gelmek için 2000 kupa lazım o yüzden gelemiyorum kupa sınırını düşürür müsünüz ben can

Re: Clash of Clans - Tanışma - Kaynaşma

TaShKaLpLi
Can Dusurdum Kupayi Gelebilirsin.. Clash of Clans iyi Oyunlar..)

Re: Clash of Clans - Tanışma - Kaynaşma

CTS7775
abi tşk ama klan limiti dolu 50 kişi var